S'activen fins a 70 voluntaris a Eivissa quan arriben embarcacions de manera recurrent
Els voluntaris de Creu Roja de Formentera s’han quedat sense actuar aquestes setmanes per la manca d’espai logístic per dipositar el material d’assistència. El canvi d’ubicació de la primera atenció els ha deixat inoperatius fins que no s’habiliti un espai.
A Eivissa, Creu Roja arriba a activar un equip de 70 voluntaris quan hi ha arribades recurrents d’embarcacions. Entre l’equip de Creu Roja sempre hi ha un intèrpret, un mediador i un sanitari, una primera intervenció que permet als migrants viatjar al continent i iniciar el camí cap a Europa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic