Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'ecotaxa es cobra a tots els creueristes, independentment de les hores que l'embarcació estigui atracada a port
Durant el Primer de Maig hi ha hagut al port de Palma sis creuers, que tenen una capacitat total per a prop de 14.000 passatgers. Això ha coincidit amb un canvi en la taxa turística.
A partir d’ara, cada creuerista haurà de pagar 2,20 euros d’ecotaxa independentment de les hores que l’embarcació estigui atracada al port. Fins ara, només pagaven si hi quedaven un mínim 12 hores.
Segons el govern espanyol, aquest canvi podria ser inconstitucional. L’Executiu ignora l’advertiment i ha començat a recaptar l’impost. Comença la liquidació de l’ecotaxa per al lloguer turístic de 2017
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost