Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El Govern i associacions denuncien, a més, que la proposta no prevegi millores en drets socials
La proposta de pujada de quotes d’autònoms anunciada pel Govern central s’ha trobat amb el rebuig absolut de les associacions d’autònoms de les Balears i del govern autonòmic.
El conseller d’Empresa, Autònoms i Energia, Alejandro Sáenz de San Pedro, s’ha reunit amb representants d’ATA i UATAE Balears per analitzar la proposta. Sáenz de San Pedro la qualifica d'”intolerable”.
Els presidents de les dues associacions d’autònoms també han mostrat el seu malestar davant una proposta que asseguren que els ha sorprès i que no va en la línia del que havien parlat en reunions amb el Govern.
Lamenten no només l’increment de quotes, que consideren que ofega el gruix dels treballadors per compte propi, sinó que no vingui acompanyat per millores en drets socials.
Tot plegat, a les Balears afecta 107.000 treballadors (prop del 20% del total).
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial