Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

En conservar l'acta de diputat, passarà a ser diputat no adscrit i Cs es quedarà amb quatre diputats en lloc dels cinc actuals
Imatge d'arxiu.
21El grup de Cs en el Parlament de les Illes ha votat aquest divendres i ha aprovat amb majoria absoluta l’expulsió de Maxo Benalal del grup parlamentari, amb la qual cosa perdrà la condició de membre de la Mesa de la cambra balear.
No obstant això, en conservar Benalal l’acta de diputat, passarà a ser diputat no adscrit, de manera que Cs es quedarà amb quatre diputats en lloc dels cinc actuals.
L’expulsió del grup parlamentari es produeix tres mesos després de l’expulsió del partit. Se’l va considerar “instigador” de la maniobra per treure Patricia Guasp del càrrec de portaveu.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval