Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
La setena edició oferirà dia 21 i 22 obres en petit format a Can Saura, Claustre del Seminari, Plaça des Born i a cases particulars
Des de les 7.00 del matí, centenars de persones han fet dues hores de cua aquest divendres per aconseguir una de les 3.200 localitats, 700 més que l’any passat, per assistir a les deu obres que es representaran el proper cap de setmana, en espais públics i, també, en cases particulars.
Una bona notícia per Ciutadella, que duu ja 12 anys amb l’únic teatre municipal, el des Born, tancat per obres, que ben prest es reprendran. Avui mateix s’ha conegut que tres empreses opten a fer l’equipament que hauria de permetre tornar a obrir el teatre a mitjans de l’any que ve.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases