Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Més de 120 paradetes ofereixen tota casta de dolços
Xocolata, pastissos, cremadillos… i tota casta de dolços són els protagonistes de la Fira Dolça d’Esporles. Un punt de reunió per a més de 120 firaires de tot Mallorca.
Després de dos anys de pandèmia, la fira torna amb força i espera entre 5.000 i 10.000 persones durant tota la jornada. Avui hi ha hagut activitats com concerts, cercaviles, i concursos, entre d’altres. Però el problema per als visitants és arribar al poble, ja que s’han format coes de vehicles d’uns 30 o 40 minuts d’espera que anaven des de la rotonda d’accés de Palma fins al primer aparcament habilitat per l’Ajuntament.
L’organització recomana visitar la fira espaiadament. Alguns visitants es cansaven de fer coa i aparcaven a les voreres del camí. Segons la Policia Local d’Esporles, enguany s’ha habilitat un aparcament per a residents i dos més per a visitants. A més, l’aparcament principal ha augmentat les places en previsió d’una fira concorreguda. Podeu anar a visitar-la fins a les set del vespre.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic