Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Segons ha avançat Última Hora i ha confirmat IB3 Notícies, el local d'oci nocturn es convertirà en una trentena de pisos de luxe
El Grup Cursach ha arribat a un acord per vendre la discoteca Tito’s a una filial de l’empresa de calçat Camper. Segons ha avançat Última Hora i ha confirmat IB3 Notícies, la discoteca es convertirà en una trentena de pisos de luxe.
Durant els propers dies, els treballadors buidaran l’edifici que acollia una discoteca amb 98 anys d’història. Tot i que la discoteca és tancada, a l’interior de Tito’s hi ha moviment. Operaris de manteniment recullen ja les decoracions de la que, en un altre temps, fou la discoteca més important de Palma.
Però no totes s’aniran als fems, perquè Cursach no renuncien a la marca Tito’s, que es podria traslladar a la sala Millenium de la discoteca calvianera BCM i que passaria a anomenar-se Tito’s Calvià Beach.
Fonts del Grup Cursach diuen que encara queden alguns detalls per concretar de la compravenda. Una transacció que, si es fes realitat, convertiria Tito’s en un bloc d’edificis. Serà una més de les promocions de Doakid, la promotora participada per Camper que impulsa altres projectes a la barriada del Terreno, just a la plaça de Gomila, enfront de la sortida d’emergències de la discoteca.
Feia vuit mesos que Tito’s estava a la venda. El preu de sortida era de 16 milions i mig d’euros, però no ha transcendit el preu final de l’operació. El Grup Cursach ha vist com la pandèmia en restringia gairebé tota l’activitat. Necessiten liquiditat per sobreviure a la crisi econòmica i la fórmula ha estat vendre patrimoni.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat