L'artista mallorquina, col·laboradora de 'La Tropa' d'IB3, pretén guanyar el certamen i representar RTVE a Eurovisió
L’artista mallorquina Daniela Blasco ha llançat aquest dimarts el videoclip d”Uh nana’, la cançó amb la qual es presenta al Benidorm Fest i que aspira a representar Radiotelevisió Espanyola (RTVE) en el pròxim festival d’Eurovisió.
“Amb el videoclip vull reforçar la frase de la cançó ‘Hi ha una party al carrer’, per això, volia crear un ambient de festa, de bona vibra, per mostrar com la dansa uneix molta gent”, ha explicat la mateixa Blasco sobre el videoclip que ella mateixa ha dirigit, segons ha informat la seva oficina de premsa en un comunicat.
Amb una imatge nocturna i inspirat en les “batalles de dansa” de carrer, el videoclip és un avançament de com podria ser la presentació de Daniela Blasco al Benidorm Fest. En el vídeo alterna moments en els quals apareix acompanyada per un grup de ballarines amb uns altres en solitari.
El tema l’han compost Félix Joan Muñiz, Óscar Campos Gutiérrez, Carlos José Montado Cruz i la mateixa Daniela Blasco, i combina ritmes inicials de hip-hop i R&B, amb reggaeton i electrònica.
Ver esta publicación en Instagram
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"