L'artista mallorquina, col·laboradora de 'La Tropa' d'IB3, pretén guanyar el certamen i representar RTVE a Eurovisió
L’artista mallorquina Daniela Blasco ha llançat aquest dimarts el videoclip d”Uh nana’, la cançó amb la qual es presenta al Benidorm Fest i que aspira a representar Radiotelevisió Espanyola (RTVE) en el pròxim festival d’Eurovisió.
“Amb el videoclip vull reforçar la frase de la cançó ‘Hi ha una party al carrer’, per això, volia crear un ambient de festa, de bona vibra, per mostrar com la dansa uneix molta gent”, ha explicat la mateixa Blasco sobre el videoclip que ella mateixa ha dirigit, segons ha informat la seva oficina de premsa en un comunicat.
Amb una imatge nocturna i inspirat en les “batalles de dansa” de carrer, el videoclip és un avançament de com podria ser la presentació de Daniela Blasco al Benidorm Fest. En el vídeo alterna moments en els quals apareix acompanyada per un grup de ballarines amb uns altres en solitari.
El tema l’han compost Félix Joan Muñiz, Óscar Campos Gutiérrez, Carlos José Montado Cruz i la mateixa Daniela Blasco, i combina ritmes inicials de hip-hop i R&B, amb reggaeton i electrònica.
Ver esta publicación en Instagram
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys