Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Durant dues setmanes 13 restaurants de l'illa han oferit propostes amb productes típics de Formentera per un preu tancat de 25 euros
Entrants, primer plat i pòstres. Tots amb un toc de gastronomia local i per un preu tancat de 25 euros.
13 restaurants d’arreu de Formentera han elaborat els menús a propòsit d’aquestes setmanes gastronòmiques i aquest diumenge és el darrer dia per gaudir d’aquesta experiència.
Una proposta d’inici de temporada turística i que no només suposa una espenta als negocis que hi participen, sinó que també dóna a conèixer la gastronomia de l’illa entre els turistes.
Plats ben diversos entre els que els clients podran votar i triar un menú guanyador que serà premiat amb 3.000 euros.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes