El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Felanitx encara preveu la possibilitat de demanar una part de responsabilitat patrimonial al Govern i que no tot corri a càrrec dels felanitxers
L’any 1984, l’Ajuntament de Felanitx va declarar no urbanitzable un terreny de la família Espanya. A canvi, els cedí un altre espai que a la llarga també quedà protegit. Així que la família reclamà una indemnització. Fa 3 mesos, la darrera paraula, la del Tribunal Suprem, ha estat favorable per a la família. L’Ajuntament tant sí com no ha de pagar. El dilluns se’n farà la darrera passa important.
Entre la sentència i els interessos, calculen que la quantia pujarà a 6 milions i mig d’euros. Al contrari del que deia l’oposició, el batle assegura que tenen els doblers.
El pagament es farà efectiu dins aquest mes si no hi ha imprevists. L’Ajuntament encara preveu la possibilitat de demanar una part de responsabilitat patrimonial al Govern i que no tot corri a càrrec dels felanitxers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades