Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els balears enguany es gastaran una mitjana de 40 euros per provar sort
A les Balears l’ànsia per aconseguir el dècim guanyador també és candent. El del bar del costat, el del viatge de les vacances, el del número de tota la vida. Alguns en col·leccionen ja un bon grapat. De mitjana, els illencs ens gastarem 41 euros per persona. Tot amb l’esperança de si ens toquen aquests desitjats 400.000 euros.
Ja falta només una setmana per al sorteig de Nadal i als bars com el Rotlet des Molinar es venen dècims que potser donaran una alegria a més d’un. Aquí són de costums, juguen sempre els mateixos números. N’hi ha que trien dècim amb altres criteris. Com números que coincideixen amb dates de naixement o dies especials. O també triar xifres lletges o rares. També són molts els que els compren a altres comunitats autònomes.
Tot i que els balears enguany es gastaran una mitjana de 42 euros amb els seus dècims, n’hi ha que en compren un parell mallorquí… com en Manuel, que enguany ha firat 30 dècims d’arreu d’Espanya, un per cada viatge que ha fet.
I si no estam per gastar tant, sempre hi ha l’opció de compartir. Amb els dècims ben guardats només falta esperar que la sort arribi. La raó és que en cas de no guanyar els 400.000 euros de la grossa ja va bé recuperar els doblers. Ja fa 32 vegades que el reintegrament cau en números acabats en 5. De tota manera, encara hi sou a temps d’aplegar algun dècim abans que comenci a rodar el bombo el pròxim diumenge.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
La FEIM no descarta incloure formacions de la resta d'illes, ni formar una futura candidatura autonòmica