Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
A les residències hi ha 97 persones amb contagi actiu
107
Aquestes són les dades de la Covid-19 a les Illes proporcionades aquest dissabte per la Conselleria de Salut: 119 PCR han donat positiu, a les darreres 24 hores. Pel que fa a hospitalitzacions, davallen els ingressos a planta, amb 161 pacients, 24 manco que ahir. També minven els pacients a l’UCI: ara mateix n’hi ha 39, un manco que ahir.
La situació a les residències
En referència a les residències de les Balears, no hi ha hagut cap mort nou a les darreres 24 hores i es mantenen en 159 persones. 97 residents romanen amb contagi actiu mentre que 80 estan hospitalizats, 7 menys que ahir. A més, hi ha 54 professionals que fan feina a les residències que romanen contagiats.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat