Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
S'hi presenten un recull de fotografies relacionades amb la Serra d'alumnes del Centre d'Arts Audiovisuals de Palma
Dos visitants a la Fundació Coll Bardolet de Valldemossa observen una fotografia de l'exposició Mirades a la Tramuntana
225Fins al cinc de gener encara hi ha temps de visitar en la tercera planta de la fundació cultural Coll Bardolet de Valldemossa l’exposició de fotografies “Mirades a la Tramuntana”: un recull d’instantànies d’alumnes del Centre d’Arts Audiovisuals de Palma, amb què no només volen convidar “a reflexionar” sobre l’entorn natural que ens envolta sinó també “donar-li visibilitat i valor”.

La selecció de fotos presenta una mirada “al paisatge, la fauna i les visions de les persones que treballen perquè la història dels qui varen habitar la Serra no es perdi”. Els autors són Aitana Llaneras, Alfonso Mateu, Caroline Wagner, Javier Figueras, Marian Driessen, Rosa Valencia i Sofía Zambra. El seu treball ha estat tutoritzat pel professor i fotògraf Juanjo Alfonso.

L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals