Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
S'hi presenten un recull de fotografies relacionades amb la Serra d'alumnes del Centre d'Arts Audiovisuals de Palma
Dos visitants a la Fundació Coll Bardolet de Valldemossa observen una fotografia de l'exposició Mirades a la Tramuntana
228Fins al cinc de gener encara hi ha temps de visitar en la tercera planta de la fundació cultural Coll Bardolet de Valldemossa l’exposició de fotografies “Mirades a la Tramuntana”: un recull d’instantànies d’alumnes del Centre d’Arts Audiovisuals de Palma, amb què no només volen convidar “a reflexionar” sobre l’entorn natural que ens envolta sinó també “donar-li visibilitat i valor”.

La selecció de fotos presenta una mirada “al paisatge, la fauna i les visions de les persones que treballen perquè la història dels qui varen habitar la Serra no es perdi”. Els autors són Aitana Llaneras, Alfonso Mateu, Caroline Wagner, Javier Figueras, Marian Driessen, Rosa Valencia i Sofía Zambra. El seu treball ha estat tutoritzat pel professor i fotògraf Juanjo Alfonso.

Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes