Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El cineasta eivissenc explica com es va inspirar per explicar la història que arrasa a la taquilla
L’eivissenc David Marqués és l’autor del guió de ‘Campeones‘, la pel·lícula que, per segon cap de setmana consecutiu, arrasa a la taquilla. S’ha situat en primera posició i supera grans produccions nord-americanes. Marqués diu que mai no s’esperava un èxit com aquest.
Marqués va escriure el guió fa sis anys, però no va ser una realitat fins que va caure en mans del director Javier Fesser, que es va enamorar dels personatges. 750.000 espectadors ja han vist la pel·lícula. Com diu Marquès, que s’enfronta a l’èxit més gran de la seva carrera, és com si tota Eivissa hagués anat cinc vegades a veure-la. Ara la pel·lícula es distribuirà a països com França, Suïssa, Mèxic i la Xina.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats