Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Lluc Bono, doctorand en intel·ligència artificial a Brussel·les, és la meitat de "De bit a beat"; l'altra meitat és el músic i pianista Magí Garcies
Dos mallorquins han creat un pòdcast en català que mescla intel·ligència artificial i música. Fet a cavall entre Mallorca, Brussel·les i Alemanya, els creadors cerquen divulgar la música i reivindicar les possibilitats que ofereix la intel·ligència artificial.
“Un pòdcast en què parles d’en Mozart i d’algoritmes no està pensat per ser una cosa gaire comercial. La idea és arribar a gent a qui pugui interessar la música o que tengui curiositat per saber quines són les regles que existeixen dins la música, per entendre què hi ha darrere una cançó quan t’agrada. I això lliga molt amb la intel·ligència artificial”, ha explicat Lluc Bono, doctorand en intel·ligència artificial a Brussel·les. També és la meitat de “De bit a beat”. L’altra meitat és el músic i pianista Magí Garcies. Dues veus que, plegades, han creat un pòdcast en català que mescla intel·ligència artificial i música.
“Si una intel·ligència artificial ha de fer una cançó o triar una sèrie de notes, l’única cosa que farà serà posar una nota i calcular quina és la probabilitat de la següent nota perquè aparegui. Si vols que un ordinador faci música que t’agrada, primer has de definir quina és la música que t’agrada. I definir això matemàticament és complicat. I això és el que debatem amb els artistes: ens expliquen com fan una cançó perquè aquestes regles després es puguin exportar a una màquina” ha afegit.
Deu capítols per jugar amb els sons i generar música amb màquines a partir de dades i patrons d’artistes convidats, com Da Souza i Joan Miquel Oliver. Un pòdcast en què també hi ha espai per al debat i els experiments.
Hello, I enjoy reading through your post. I wanted to write a little comment to support you.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes