L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
A Victòria el foc ha causat la mort de tres persones i ha destruït 244 cases en la darrera setmana
Declarat a Victòria, al sud-est d’Austràlia l’estat de desastre a causa dels incendis forestals. Les autoritats recomanen a la població que evacuïn les zones que es trobin en perill abans que la situació es torni a complicar el pròxims dies.
Està previst que les temperatures puguin tornar a pujar fins als 40 graus i els vents podrien agreujar la situació de la vintena de punts actius en aquest estat.
A Victòria el foc ha causat la mort de tres persones i ha destruït 244 cases en la darrera setmana. Els incendis han deixat 26 persones mortes a tot al país des del setembre i també han cremat més de 2.000 habitatges.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues