La Policia Local ha aixecat 10 actes a diferents venedors del mercat
493
La Policia Local de Llucmajor ha dut a terme aquesta setmana un important operatiu de control en el mercat setmanal de s’Arenal, centrat en la venda de productes que imitaven o falsificaven marques registrades de gamma alta. Com a resultat d’aquesta actuació s’han aixecat 10 actes a diferents venedors i s’han intervingut més de 200 articles que imitaven marques reconegudes.
Entre els productes requisats hi ha 101 bosses de marques com Gucci, Louis Vuitton o Michael Kors; 68 gorres de Prada, Versace o Christian Dior; 16 fulards Burberry; 3 carteres de Tommy Hilfiger i 33 cinturons que imitaven marques com Gucci o Hugo Boss, entre altres.

Foto: Policia Local de Llucmajor.
L’operatiu, que ha comptat amb la participació de 12 agents uniformats i 2 de paisà, s’ha desenvolupat sense que es produïssin aldarulls ni situacions de resistència per part dels venedors. Els articles confiscats han estat dipositats en les dependències de la Policia Local i podran ser recuperats únicament pels seus titulars legítims, prèvia comprovació d’autenticitat i presentació de factura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles