La Guàrdia Civil ha comissat a l’aeroport de Palma una gran quantitat de peces arqueològiques, que sospiten que han estat espoliades en aigües de Mallorca. Quan varen ser interceptades, estaven a punt de treure-les del país de forma il·legal.
Entre les més de 1.000 peces recuperades, hi ha monedes, àmfores, joies i espases. L’objectiu és que, després de ser catalogades, s’exposin al Museu de Mallorca.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa