Qui durant tretze anys va ser batle del municipi ha mort a 63 anys
Imatge d'arxiu.
358Les banderes des Mercadal han lluït aquest diumenge a mig pal en senyal de condol. Xisco Ametller, qui durant tretze anys va ser batle del municipi ha mort a 63 anys, després d’una llarga malaltia. L’ajuntament ha decretat tres dies de dol, que comencen a partir d’aquest dilluns.
També s’habilitat un llibre de condol a la sala de plens que, durant els matins, romandrà a disposició de qualsevol persona que li vulgui dedicar unes paraules.
Ametller va dedicar vint anys de la seva vida as Mercadal, set com a regidor i tretze com a batle. El juliol, va tenir el seu darrer acte oficial, al qual van acudir molts representants de la política menorquina i on es va penjar el seu retrat a la sala de plens.
Les reaccions a la seva mort han arribat des de la política balear. Francina Armengol ha expressat el seu dol a les xarxes socials, així com Pepe Mercadal, actual secretari general del PSOE a Menorca. També el Partit Popular ha lamentat el seu decés.
Aquest dilluns, a les set del vespre se celebra el seu funeral a l’església de Sant Martí.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants