L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Es tracta d'una mesura d'urgència davant la sequera persistent que pateix el poble i l'increment del consum pel turisme
Des d’aquest dilluns, els grifons a Deià treuen manco aigua. Concretament, la meitat del que era habitual. El batle ha emès un ban per reduir en un 50 % el cabal de subministrament a tot el poble. Una mesura d’urgència davant la sequera persistent que pateix el poble i l’increment del consum pel turisme. De fet, l’aigua no basta ni tan sols amb les aportacions dels camions que no aturen de fer viatges per omplir els aljubs municipals.
Fa un mes, ja es va prohibir regar jardins, omplir piscines i netejar terrasses i cotxes. També estan aturades les fonts públiques. Un fet que sorprèn els turistes que s’hi apropen, com aquesta parella d’excursionistes, que fa el GR de la Serra i que, diuen, no han trobat cap font amb aigua.
Les restriccions continuaran fins que plogui i les reserves hídriques millorin. L’Ajuntament vigilarà, afirma, per evitar consums abusius i injustificats, i amenaça amb sancions i retirades de comptadors.
Prealerta per sequera: mesures per estalviar aigua
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues