Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Els altres tres acusats, menors en el moment dels fets, van reconèixer ser culpables en un judici anterior
La Fiscalia demana 11 anys de presó per a un jove presumptament implicat en la violació grupal a una menor de 15 anys a Palma. En el judici, celebrat aquest dimecres, l’acusat ha defensat la seva innocència.
L’home tenia 18 anys en el moment dels fets, l’any 2021. Anava acompanyat per tres al·lots més que eren menors. Tots tres ja van reconèixer ser culpables dels fets en un judici anterior.
La Fiscalia acusa l’home d’haver separat la jove de 15 anys de les seves amigues, aprofitant que anava gata, dur-la a un lloc apartat i violar-la entre un parell mentre enregistraven l’agressió amb el mòbil. La jove ha relatat a la sala que es va veure incapaç d’oposar resistència física durant la violació. L’home, però, es defensa assegurant que les relacions eren consentides.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta