La fiscalia demana presó permanent revisable per a la mare i el conco del nadó que va ser abandonat a un contenidor a Portocristo, Mallorca. Per a la tia del nadó, demanen una multa de 5.400 euros, per un delicte d’omissió del deure de socors.
Els fets varen passar el mes de novembre de l’any passat. El fiscal manté que va ser un assassinat perquè el nadó va nèixer amb vida a l’interior d’un cotxe i els acusats varen decidir desfer-se’n. Els tres acusats varen quedar en llibertat, després de pagar les fiances.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa