Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Serveis Ferroviaris de Mallorca, propietari del solar, n'ha fet sortir les 11 persones que hi vivien i vol condicionar l'espai per a un nou ús
El desmantellament de l’assentament de barraques va començar dilluns. La nova direcció de Serveis Ferroviaris de Mallorca, gerent del solar, arreglarà els llums, traurà la runa que han deixat les barraques i retirarà les marquesines del’antiga estació. “Per motius de seguretat i salubritat hem decidit netejar l’espai. Així podem complir amb una demanda veïnal de fa anys, i farem un projecte per donar un nou ús a l’espai perquè el puguin gaudir tots els que visquin o visitin el centre de Palma”, segons ha explicat José Ramón Orta, gerent de SFM.
En aquell espai, hi vivien 11 persones. Ara mateix, només en queden quatre, i ja han comunicat que partiran per voluntat pròpia abans que acabi el dia. “No hem tengut problemes amb els qui vivien a l’assentament. Hem parlat amb Afers Socials i l’IMAS i els han ofert alternatives, però prefereixen fer el campament a una altra zona”, afegeix Orta. S’espera que la retirada de la runa, de les marquesines i la reparació dels llums estigui acabada demà, divendres, i es pugui començar a pensar en el projecte de nou ús que es donarà a l’espai.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles