Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Agents de la Guàrdia Civil van personar-se i van aixecar acta per ocupació il·legal
Fotografia del dinar a la platja de Migjorn. Foto Radio Illa
422Els navegants d’un iot de luxe, fondejat a la costa de Migjorn de Formentera, van gaudir d’un dinar a peu de platja, damunt l’arena, en plena zona de domini públic marítim-terrestre sense cap classe d’autorització administrativa. Tal com es pot veure a la fotografia, publicada per Ràdio Illa, els membres de la tripulació van muntar dos tendals i dues taules amb les seves corresponents cadires per a una dotzena de persones damunt l’arena de la platja, a prop de la zona dels Arenals. A la taula hi van posar copes, plats i coberteria per poder celebrar el dinar.
El iot en qüestió és una embarcació de bandera maltesa de nom ‘Esmerald’ de 50 metres d’eslora i capacitat per a 12 persones, a banda de la tripulació. El iot s’ofereix com a xàrter nàutic a la Mediterrània durant els mesos d’estiu.
Agents de la Guàrdia Civil de Formentera van personar-se en el punt de la costa de migjorn en rebre l’avís i han aixecat acta per una possible ocupació il·legal de la platja. De moment s’ha identificat els responsables de la instal·lació i s’està a l’espera de determinar l’administració competent en la matèria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles