Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'Ajuntament preveu cobrir vuit de les nou vacants la setmana que ve
Els treballadors del geriàtric de Maó denuncien abandonament per part de l’Ajuntament. Alerten d’una manca crònica de personal i de baixes que no es cobreixen, i que comporta una forta sobrecàrrega de feina.
En el darrer mes, cinc auxiliars i un infermer han deixat el centre, i fins i tot treballadors amb la plaça en propietat hi han renunciat.
L’Ajuntament atribueix la situació a cinc baixes simultànies a l’octubre, que s’afegeixen a quatre de llarga durada —un 16% de la plantilla—, i assegura que la setmana que ve cobriran vuit de les nou vacants.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703