La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Els ajuntaments i la Demarcació de Costes en tenen les competències, però els excursionistes critiquen que no actuen
Cala Llentrisca, el Niu de s’Àguila o les Platges de Comte a Sant Josep. Es Canaret i es Caló del Forn a Sant Joan. Cada volta hi ha més indrets del litoral eivissenc on els camins públics són obstaculitzats per propietats privades. Creixen les denúncies de veïns i grups d’excursionistes de casos de privatització de la costa per part de propietaris de mansions.
Són reiterats els accessos a platges i cales tancades o elements construïts sense permís, com escales directes a la mar des d’algunes d’aquestes cases. Els ajuntaments i la Demarcació de Costes tenen les competències, però segons els excursionistes no actuen.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura