Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Han decomissat i destruït 8 kg d'anfossos, escorballs i roges procedents de la pesca submarina
Anfossos decomissats al restaurant denunciat. Foto CAIB
58El personal d’Inspecció de Pesca del Govern ha decomissat vuit quilograms de peix fresc procedents de la pesca submarina a un restaurant d’Eivissa. Els responsables de l’establiment no van poder demostrar d’on sortien els quatre anfossos, quatre escorballs i set roges que presentaven el típic forat de l’arpó amb el qual s’havien pescat.
Foto CAIB
La Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural ha interposat una denúncia contra el restaurant per tinença il·legal de peix. La sanció pot arribar als 60.000 euros, a més del decomís de la mercaderia, com en aquest darrer cas, en què s’han decomissat i destruït tots els exemplars. L’establiment no disposava de cap classe de documentació que n’acredités la traçabilitat ni la procedència, segons un comunicat de premsa de la CAIB.
Foto CAIB
El conseller Joan Simonet assenyala que «l’objectiu principal d’aquests controls és evitar la competència deslleial i protegir els interessos legítims del sector pesquer i dels consumidors».
La Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural és l’encarregada de tramitar la denúncia, informa el Govern. Segons la Llei 6/2013, de 7 de novembre, de pesca marítima, marisqueig i aqüicultura a les Illes Balears, la tinença i comercialització de peixos de talla inferior a la reglamentària procedents de pesca recreativa “constitueixen una infracció molt greu i es poden sancionar amb una multa de fins a 60.000 euros, a més del decomís de la mercaderia”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella