Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Els de Vadillo acumulen quatre temporades sense guanyar a la pista dels murcians
El Mallorca Palma Futsal no ha pogut assaltar el Palau d’Esports de Cartagena. Els murcians han marcat el primer del partit al minut 8 amb un xut ras de Motta. El mateix jugador ha fet el segon al 15 després de prendre la pilota a Cléber. 2 a 0 i el duel es posa costa amunt per als mallorquins. I més, després que Rómulo desaprofiti un doble penal per escurçar distàncies.
La situació s’ha agreujat encara més quan el porter Chemi ha sorprès Luan Muller amb un xut de porteria a porteria. 3 a 0. Els de Vadillo no s’han arronsat i han marcat dos gols en un minut. Primer Rómulo, amb l’ajuda del porter, fa el 3 a 1 al 19. I quan faltaven 15 segons per acabar el primer temps Fabinho ha marcat el segon pels palmesans després d’una passada de Salar.
A la segona meitat, els de Duda han estat més encertats i Pablo Ramírez ha sentenciat el duel amb el 4 a 2 amb una bona jugada individual al 35. Amb aquesta derrota, el Mallorca Palma Futsal acumula ja quatre temporades sense guanyar a la pista del Cartagena.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes