Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Els laboratoris preveuen poder proveir les apotecaries i tornar a la normalitat la setmana que ve
Continua el desabastiment de tests d’antígens a les farmàcies. Per això, el Col·legi Oficial de Farmacèutics recomana només fer-se el test si hi ha símptomes. A partir de la setmana que ve els laboratoris ja podran abastir les farmàcies, que preveuen recuperar la normalitat. Però mentrestant, trobam coes a les portes d’alguns centres de salut, a laboratoris privats i un anar i venir de persones a Son Dureta. Tots, amb el mateix objectiu: fer-se una prova i sortir de dubtes.
Un dubte que no s’aclareix fins que no han passat unes hores. Però no tothom pot esperar i, per això, s’estima més pagar els 75 euros que val la PCR en un laboratori privat.
Creixen les coes a centres de salut i laboratoris privats per fer-se una PCR o un test d’antígens
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar