Aquest pròxim dimecres es reuniran en un nou ple per votar entre les candidatures amb més suport: els magistrats del Tribunal Suprem Pilar Teso i Pablo Lucas
EFE/ CGPJ.
66Els vint vocals del nou Consell General del Poder Judicial no han arribat a un acord aquest dimarts per nomenar el que serà el seu president i el del Tribunal Suprem, d’entre els set candidats que estaven damunt la taula i que van proposar ells mateixos la setmana passada.
Segons ha informat el CGPJ, aquest pròxim dimecres, tornaran a reunir-se a les 10 h per triar entre les dues candidatures amb més suport: les dels magistrats del Tribunal Suprem Pilar Teso i Pablo Lucas, ambdós considerats de sensibilitat progressista.
Després de celebrar dijous passat la sessió constitutiva del CGPJ, la segona reunió dels vocals -10 proposats pel PP i altres 10 pel PSOE- ha evidenciat la dificultat d’aconseguir grans consensos. De fet, després de set rondes de votació, cap candidat ha aconseguit la majoria suficient (12 vots) que exigeix la llei per ser nomenat president.
Així mateix, en les successives votacions, s’han anat eliminant els noms amb menys suport i han quedat finalment les candidatures de Teso i Lucas. Les seves candidatures tornaran a sotmetre’s a votació demà, en un nou ple.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut