Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
S'ha registrat un enfonsament en el terra que ha provocat esquerdes en les parets i han deixat descobertes les baixants d'aigua
 
                             
                            Els veïns d’un edifici de cinc plantes situat al carrer Blanquerna, a Palma, han estat desallotjats de manera preventiva aquest dimarts després de detectar-se un esfondrament a l’interior en la infraestructura. També els que hi vivien en el bloc annex del carrer Guillem Massot. En total, els afectats que han hagut de ser desallotjats són una vintena d’immobles entre locals comercials i habitatges.
Els dos edificis comparteixen la mateixa estructura i els tècnics municipals han determinat que no és segura. Segons han informat fonts pròximes als fets, s’ha registrat un enfonsament en el terra que ha provocat esquerdes en les parets i han deixat descobertes les baixants d’aigua, per la qual cosa a mode de precaució s’ha procedit al desallotjament dels residents de l’edifici.
En el lloc han actuat tècnics municipals per a determinar les causes de l’incident, que encara es desconeixen, i si hi ha risc per als veïns. Una dona ha resultat ferida lleu després de sofrir una ensopegada.
Efectius dels bombers, la Policia Local i tècnics de l’Ajuntament s’han dirigit fins al número 31 de la conegut carrer Blanquerna i el 44 del Guillem Massot. Els tècnics d’urbanisme no deixaran entrar els veïns a ca seva fins que l’estructura dels dos edificis no sigui segura. Ara s’intenta distribuir els afectats en cases de familiars o amics i en cas de no tenir-ne, actuaran els serveis socials.
“El que es veu ara mateix és el punt de confluència de les baixants de l’edifici, cap al clavegueram de Blanquerna, i amb els temps es veu que hi havia diverses confluències que anaven perdent i és el que anava movent tot el sediment”, Juanan González, caporal dels Bombers de Palma, ha explicat que sembla sembla ser que el forat s’havia produït al vespre.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
