Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els propietaris calculen que hauran de gastar més de mig milió d'euros per arreglar l'immoble
Ja s’ha fet efectiu el desallotjament de l’edifici Ses Ròques de Cala Llónga, a Santa Eulària des Riu. Més de 30 agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local han participat en el dispositiu de seguretat.
A les 9 i mitja del matí quan han arribat els agents a l’edifici només hi quedaven dues dones que ja havien tret part de les seves pertinences. Els serveis socials del consistori les ajudaran a fer la mudança i els han pagat un hostal durant uns dies, mentre troben un nou habitatge.
Els agents han entrat a l’edifici per comprovar que no hi quedava ningú i han hagut de forçar algunes portes.
Després hi han entrat els propietaris i han pogut veure tots els desperfectes dels apartaments. A més, els darrers inquilins que han marxat havien deixat les aixetes obertes, i s’havien omplert els pisos d’aigua.
Els propietaris calculen que hauran de gastar més de mig milió d’euros per arreglar l’immoble. La seva intenció és fer apartaments turístics, que era el seu ús original. Ara posaran un guàrdia jurat 24 hores i alarmes per assegurar que no ocupen de nou l’edifici. També diuen que interposaran una querella contra l’antic administrador, que es negava a tornar-los la seva propietat i que els va obligar a demanar l’ordre desallotjament l’any 2015.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora