Dimarts es concentraran davant l'Ajuntament de Santa Eulària per reclamar solucions sòlides i no provisionals
Després de quatre dies del desnonament, els desallotjats de Can Rova calculen que encara dormen al carrer entre 100 i 150 persones, inclosos 20 menors. Demanen, però, alternatives per a tot el col·lectiu, més de 300 desallotjats. Afirmen que sis de les 30 places habilitades provisionalment per acollir alguns dels afectats han quedat lliures, dues perquè han deixat les instal·lacions i quatre perquè ja han tornat al seu país, però critiquen que no es concedeixen a altres desallotjats.
Agraeixen l’ajuda rebuda, però creuen que és del tot insuficient. Per això es concentraran dimarts davant l’Ajuntament de Santa Eulària, a partir de les 11 del matí, per demanar solucions sòlides i no provisionals. També hi haurà accions solidàries de protesta a Palma, dimarts, i a Maó, dimecres, en tots dos casos a les 19:00 hores. D’altra banda, denuncien amenaces i pressions del propietari que els hi llogava il·legalment les parcel·les de Can Rova.
Per torns, custodien les pertinences que van poder recuperar i que no tenen on desar. I reclamen disposar de nou d’una llar i no haver de dormir a la intempèrie mentre han de continuar fent feina durant el dia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles