Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Quatre dels presumptes autors ja han ingressat a la presó, mentre que s'investiguen les altres sis persones detingudes
/ Guàrdia Civil.
144La Guàrdia Civil ha desarticulat una banda formada per 10 persones que es dedicava a robar a habitatges de Mallorca després de seduir les víctimes a través d’una app de cites. Quatre d’ells ja han ingressat a la presó; les altres sis persones detingudes estan essent investigades.
Modus operandi
Els lladres creaven perfils falsos a les xarxes socials i enganyaven les víctimes perquè sortissin de l’habitatge, moment que aprofitaven per cometre els robatoris de joies, doblers i cotxes. Els presumptes autors efectuaren els robatoris en habitatges de les localitats de Llucmajor, Campos, Santanyí, Artà i Marratxí.
Els agents de la Guàrdia Civil ja han recuperat tots els cotxes robats, els quals ja han estat entregats al seus respectius propietaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital