Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Des de Pimem acaten la decisió de la Delegació del Govern i es desconvoca oficialment la concentració
La Delegació del Govern espanyol ha informat que la concentració prevista per a aquest dimecres de Perruqueries i Estètiques de la Pimem no ha rebut finalment autorització atenent raons sanitàries.
Segons havien anunciat des de Perruqueries i Estètiques de la Pimem, estava previst que es concentressin aquest dimecres a Palma per a demanar al govern central la baixada de l’IVA al 10% al sector, com correspon a un col·lectiu que presta serveis essencials, sumant-se a la proposta nacional del sector de la Imatge personal.
No obstant això, des de Delegació del Govern sobre la base d’un informe de l’autoritat sanitària, s’ha prohibit l’acte atès el context actual de nivell 4 d’alerta sanitària a Mallorca i s’emplaça a la convocatòria “quan el nivell d’alerta sanitària millori”.
Per part seva, des de Pimem han assenyalat que s’acata la decisió de la Delegació del Govern i es desconvoca oficialment la concentració assegurant que si alguna persona o empresa acudís l’estaria fent a títol estrictament personal.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor