L'home detingut inicialment ha quedat en llibertat sense càrrecs
L’informe preliminar de l’autòpsia realitzat a la dona que va aparèixer morta a una finca al municipi d’Algaida, proper a la carretera de Manacor, descarta senyals de violència en el cadàver i està a l’espera de l’informe toxicològic per tractar d’esclarir les causes de la mort.
La investigació del Grup d’Homicidis de la Policia Nacional va obrir diverses vies d’investigació, sense descartar cap hipòtesi. Un cop practicades les diligències policials, a l’espera del resultat de les proves toxicològiques, els investigadors conclouen que “la mort s’hauria produït sense la intervenció de terceres persones i no hi hauria indicis de criminalitat”, per la qual cosa es descartaria l’homicidi, apunten des de la investigació amb “la deguda cautela i a l’espera de l’informe toxicològic”.
Una patrulla de la Policia Nacional va detenir un home vinculat amb la dona, a causa d’una sèrie d’indicis. Un cop realitzades totes les gestions, els investigadors han pres declaració al detingut, que ha quedat en llibertat sense càrrecs.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona