La policia ha detingut un home que tendria algun tipus de vincle amb la víctima
El grup d’homicidis de la Policia Nacional investiga les causes de la mort d’una dona de nacionalitat espanyola el cadàver de la qual han trobat aquest dilluns a una finca, a primera hora del capvespre. El recinte està situat en un camí a prop de la carretera de Manacor, a Algaida, molt a prop d’un conegut restaurant que freqüenten colles de moters. Els agents tenen diverses hipòtesis i totes les línies d’investigació estan obertes. S’està a l’aguait de l’autòpsia per determinar el motiu de la mort.
La primera patrulla que ha acudit a la finca ha detingut un home que tenia alguna vinculació amb la víctima. Després d’aquesta actuació, els cotxes policials han anat entrant i sortint del recinte durant tota l’horabaixa. El cos s’ha trobat molt a prop d’una caseta d’eines.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu