L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Dues persones han mort atropellades i altres sis han resultat ferides de gravetat en accidents de trànsit
86
Els dos ferits greus en una topada frontal entre dos vehicles aquest dijous capvespre a la carretera del Cap Blanc (Llucmajor) agreuja encara més el balanç a la xarxa viària mallorquina el desembre, tot just un dia després que una dona de 40 anys perdés la vida en ser atropellada al l’avinguda Gabriel Roca de Palma per un tot terreny que va envair la mitjana on esperava per creuar la via. La seva parella va resultar ferit molt greu.
La conductora va donar negatiu en les proves d’alcoholèmia i detecció de consum d’estupefaents i quedà en llibertat posteriorment.
Igualment greus resultaren ferits dos homes de 33 i 38 anys el dia 17 en un accident a l’autopista de Palma a Llucmajor. Viatjaven en una furgoneta que acabava d’incorporar-se a la via.
Especialment traumàtic, així mateix, va ser l’atropellament mortal d’un adolescent de 16 anys que caminava per la voravia de la carretera d’Algaida a Llucmajor amb el seu germà, que va resultar ferit, el dia 7. Ho feien sense cap distintiu lluminós i per la part dreta de la calçada.
El conductor, un jove algaidí, no va aturar-se a prestar auxili però va entregar-se poc després a les autoritats. La justícia va manar el seu ingrés a la presó de manera professional per homicidi per imprudència, omissió de socors i lesions. Va donar negatiu en les proves toxicològiques.
El dissabte matí del 3 de gener, un altre jove, de 23 anys, va resultar ferit de gravetat després de patir un accident de trànsit a la carretera vella de Sineu. Va quedar atrapat i va haver de ser excarcerat del vehicle pels bombers.
Fora del mes de desembre, el 22 de novembre, un home de 43 va morir en sortir-se de la via al camí Atzaró de Santa Eulària del Riu.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues