Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La Policia Nacional ha detengut quatre persones a Ferreries i ha intervengut més d'11 quilos de droga
La Policia Nacional de Maó ha desmantellat una xarxa de tràfic de drogues que operava des d’una associació de cànnabis. L’operació s’ha saldat amb quatre persones detingudes a Ferreries i la intervenció de grans quantitats d’haixix i marihuana.
La Policia Nacional ha detingut quatre persones, responsables d’una associació de cànnabis de Maó, que -presumptament- feia servir el local per vendre i distribuir grans quantitats de droga.
L’operatiu es va dur a terme dimecres passat, amb escorcolls al local i a dos domicilis de Ferreries.
Els agents hi van trobar més d’11 quilos de droga, 13.000 euros en efectiu, dos vehicles i diversos telèfons mòbils.
Els detinguts, acusats d’un delicte contra la salut pública, han passat ja a disposició judicial i es troben en llibertat amb càrrecs. La investigació continua oberta i no es descarten més detencions.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703