Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
El pis és propietat de l'IBAVI i feia més de 3 anys que l'ocupaven
Durant el desnonament s’han viscut moments de tensió. Des de fa 4 anys, en el pis situat al carrer de l’Eucaliptus hi viu una família amb tres fills menors que tenen entre 10 i 12 anys. La mare assegura que l’anterior ocupant li va llogar una habitació per 200 euros i un any després se’n va anar. Posteriorment, diu, un representant de l’IBAVI li va dir que se n’havia d’anar de la casa “i fins avui”, assegura María Santiago.
El pis és de l’IBAVI. De fet, molts a l’edifici ho són. En alguns, la llum i l’aigua estan enganxats de manera irregular al subministrament. Ara l’IBAVI necessita desocupar el pis per entregar-lo a una persona que ha demandat habitatge a través del protocol oficial. Amb la pandèmia la llista d’espera ha augmentat.
La famíia demana poder accedir a un pis de lloguer social. De moment, han baixat les seves pertinences en espera de trobar una nova casa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia