Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El comerç local té bones perspectives després d'una bona campanya de Nadal
El període de rebaixes d’hivern ha arrencat aquest dimarts de manera tímida en els comerços de les Balears, que esperen que l’arribada del fred animi les vendes de roba d’abric, tèxtil i sabateria.
Els comerços esperen unes bones rebaixes d’hivern amb descomptes que van del 30 al 50% i que, en alguns casos, poden enfilar-se al 70%.
Els principals descomptes que s’anuncien són el tèxtil. La roba d’abrigar està rebaixada fins a la meitat de preu.
Són molts els que pensen que, tot i la liberalització de les rebaixes, encara valen la pena aquest tipus de campanyes. Alguns consumidors consideren que la baixada “es nota molt”.
Alguns ho tenien apuntat al calendari, però d’altres s’han trobat els descomptes i no s’ho esperaven. A Palma, per exemple, els creueristes s’hi han trobat de casualitat i també la gent que volia bescanviar algun regal.
Enguany, es preveu que els illencs gastaran de mitjana uns 90 euros en aquestes rebaixes, 10 euros manco que la mitjana nacional.
Encara hi ha temps per trobar una ganga. Queden dos mesos de rebaixes al davant.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"