El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Així mateix, la parada d'autobusos de l'EMT se situarà provisionalment en el carril dret d'entrada, entre les dues estacions marítimes
Es modifica l’accés a l’estació marítima del port de Palma, a la zona de Paraires. A partir d’aquest dilluns, l’entrada de vehicles s’haurà de fer per l’accés de Portopí, circulant per davant de les estacions marítimes número 3 i número 2. La sortida es mantendrà com fins ara cap a l’avinguda Gabriel Roca, alternant el carril de sortida segons avancin les obres. Així mateix, la parada d’autobusos de l’EMT se situarà provisionalment en el carril dret d’entrada, entre les dues estacions marítimes.
Segons l’Autoritat Portuària de les Balears, aquesta mesura és necessària per executar els treballs de condicionament dels accessos en els molls de Ponent i Paraires.

Entrada de vehicles: haurà de realitzar-se per l’accés de Portopí, circulant per davant de les estacions marítimes núm. 3 i núm. 2.
Sortida de vehicles: es mantendrà per l’accés actual cap a l’Av. Gabriel Roca, alternant el carril de sortida segons l’avenç de les obres.
Parada d’autobusos EMT: se situarà provisionalment en el carril dret del vial d’entrada, entre les estacions marítimes núm. 3 i núm. 2.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears