Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Segons l'Agència Europea dels Drets fonamentals només es denuncien un 10% dels casos
Detectar els delictes d’odi per raó de gènere, origen, religió o ideologia és encara una tasca complicada pels professionals policials i de l’àmbit jurídic. Moltes vegades es tracten com a delictes comuns per manca de formació.
Aquest dimecres horabaixa, al Col·legi d’Advocats de Palma, s’han presentat iniciatives per donar assistència jurídica i orientació a les víctimes de delictes d’odi des del sector de l’advocacia.
L’experta Charo Alises, que ha participat de la redacció d’una guia pràctica pels missers, ha recordat que, tot i la sensibilització creixent, encara hi ha molt poca gent que denuncia aquests casos. Segons l’Agència Europea dels Drets fonamentals, només un 10% ho fan.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions