Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'Ajuntament coneix el problema i assegura que ho resoldran al més aviat possible
La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) a les Balears denuncia que fa un mes que a les dependències de la Policia Local de Platja de Palma s’ha detectat una analítica positiva per legionel·la i des de l’Ajuntament no n’han pres cap mesura, a banda de precintar les dutxes. El consistori coneix el problema i assegura que ho resoldran al més aviat possible.
El sindicat també adverteix de la manca de personal i de mitjans que pateix la unitat del cos encarregada de l’emissora. Un problema que, segons l’Ajuntament, és crònic i que resoldran quan puguin contractar nou personal.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor