La Guàrdia Civil cerca més tripulants
Foto Guàrdia Civil
18La Guàrdia Civil ha localizat aquest dilluns quatre embarcacions a Mallorca, una en aigües de Cabrera, altra a la Colònia de Sant Jordi i dues més a la zona del far de Ses Salines i la platja d’es Caragol. De moment hi ha 40 migrants detinguts.
El Servei Marítim de la Guàrdia Civil ha interceptat una de les barques, amb 13 ocupants, que havia estat detectada pel Servei Integral de Vigilància Exterior (SIVE) de matinada a l’oest de Cabrera. Pel que fa a l’embarcació localitzada a la Colònia de Sant Jordi (Ses Salines), estava a la platja Estanys, coneguda popularment com del Marquès. En un primer moment, s’han interceptat tres tripulants i a les 9:30 ja hi havia 14 detinguts. D’aquests, la majoria han estat lliurats a la Policia Nacional.
Mentrestant, a Formentera, la Guàrdia Civil ha detengut altres 17 migrants. Els agents han localitzat una embarcació a la zona des Migjorn i sa Mola i pensen que n’hi hauria una altra que encara no ha estat localitzada.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys