Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
A més, l'infant va donar positiu en drogues
106
La Policia Nacional ha detingut a una dona per abandonar al seu nounat a l’Hospital de Son Espases.
Segons ha informat la Prefectura Superior en una nota de premsa, els fets van ocórrer dissabte passat, quan la dona va ser traslladada en ambulància a un centre hospitalari. La dona estava embarassada i va donar a llum en la mateixa ambulància durant el trajecte i ella i el bebè van ingressar a l’hospital. El nounat va néixer prematur, va necessitar reanimació i va haver de ser ingressat a l’UCI. A més, en no comptar amb registres, els facultatius no van poder determinar el temps exacte de la gestació.
Més tard, la mare va abandonar el centre hospitalari sense avisar al personal del centre, pel que es va activar el protocol habitual en aquests casos. Una patrulla de Seguretat Ciutadana va acudir a l’hospital per recaptar dades i iniciar la cerca de la dona, de la qual es va fer càrrec la Unitat de Família i Dona (UFAM).
Una patrulla d’Atenció al Ciutadà de la Policia Nacional va localitzar la mare al barri de la Soledat de Palma, i va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte contra les relacions familiars. A més, la UFAM va esbrinar que el nounat havia donat positiu en diverses substàncies estupefaents, per la qual cosa la mare també va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte contra la salut pública. La investigació segueix oberta per al total esclariment dels fets.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat