Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
En total, a l'operatiu Atlàntida-X Gemina, iniciat el passat juliol, s'han detingut 34 persones
Imatge de Policia Nacional.
365La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han detingut el líder del clan Los Bizcos, conegut com el Ove, dins d’un operatiu conjunt contra el narcotràfic a Son Banya. Segons han informat els dos cossos policials, es tracta d’una actuació que forma part de l’operatiu Atlàntida-X Gemina, iniciat el passat juliol i en què foren detingudes 28 persones. Ara n’han detingut unes altres 6, 4 homes i 2 dones. Així mateix, en total a l’operatiu s’han detingut 34 persones.
Aquest dimarts dematí, s’ha presentat voluntàriament a les dependències de la Guàrdia Civil d’Algaida, on ha quedat sota custòdia policial. Al capvespre, ha estat posat a disposició judicial i, després de declarar davant el jutge, ha quedat en llibertat.
Els investigadors assenyalen quatre d’aquests detinguts com els suposats líders de l’organització, entre els quals es troba el Ove, qui ha decidit pactar la seva entrega, davant la pressió policial de les darreres setmanes. Amb el seu arrest, es dona per conclòs l’operatiu conjunt.
Se’ls imputen delictes de tràfic de drogues i pertinença a organització criminal. Tant el Ove com la seva filla, la Tailla, havien fugit dies abans que la Policia Nacional i la Guàrdia Civils desmantellassin la banda fa un mes. Entre els detinguts, també s’hi troben dos fills més del Ove: la Fara i el Juan. Tots 6 ja han passat a disposició judicial.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres