Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Els altres tres arrestats en l'operació han quedat en llibertat, després de consignar la fiança fixada per la jutgessa
Operatiu de la Policia Nacional a Son Banya. Foto: Policia Nacional
93Presó provisional i sense fiança per a quatre dels detenguts durant la darrera operació antidroga a Son Banya, a Palma. Altres tres arrestats han quedat en llibertat, després de consignar la fiança fixada aquest dilluns per la jutgessa.
La Guàrdia civil i la Policia Nacional donen, d’aquesta manera, per desmantellada l’organització criminal que subministrava cocaïna a clans del poblat. Després d’un any d’investigació i mig centenar d’escorcolls, l’operació ha acabat amb un total de 28 detencions.
Segons els investigadors, el clan “Del Langa” subministrava cocaïna a altres clans, especialment al liderat pel conegut com l’OVE. Dirigia més de 10 punts de venda de droga a Son Banya, oberts les 24 hores del dia, amb uns guanys de més de 5.000 euros diaris.
La investigació continua oberta perquè encara no han trobat els caps de l’organització: tenen la residència fora de Palma i només apareixen per a la recaptació dels doblers.
Els 17 detinguts a un operatiu policial contra el tràfic de drogues passen a disposició judicial
Operatiu policial contra el tràfic de drogues a Son Banya
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor