Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La conductora, que no va causar cap ferit, ha hagut de ser reduïda per la Policia Local
Estupefacció entre els assistents a la Fira de Nadal de la vila d’Eivissa. Un vehicle va entrar aquest diumenge a la tarda enmig de les paradetes, ubicades devora el Recinte de Fires, i va recórrer un centenar de metres mentre es feia sonar el clàxon. Afortunadament no hi va haver que lamentar cap ferit, tot i la presència de centenars de persones. Sembla ser que la conductora del vehicle es trobava en un clar estat d’embriaguesa, segons testimonis que van captar en vídeo el moment. El cotxe hi va accedir des de l’aparcament d’un restaurant pròxim, en clar estat d’embriaguesa.
Dos agents de la Policia Nacional de paisà van retenir la conductora a prop de l’arbre de Nadal, mentre la dona s’hi resistia i, a més, els insultava. Finalment, una parella de la Policia Local va arribar ràpidament i va ser l’encarregada de reduir la conductora, amb bastant esforç, per la resistència que oferia. Una escena vista per alguns menors d’edat, segons els vídeos, i que va acabar entre aplaudiments. L’arrestada ha donat positiu en alcohol i ara haurà de passar a disposició judicial.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial