Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Els agents de la Policia Nacional han decomissat fins a 300 dosis de fàrmacs que només es venen amb recepta
Foto Policia Nacional
163Agents de la Policia Nacional han detengut a Ciutadella una dona, d’origen marroquí, com a presumpta autora d’un delicte contra la salut pública.
Segons ha explicat la Policia en un comunicat, durant un escorcoll en un establiment sospitós, els agents trobaren devers 300 dosis de fàrmacs que necessitaven prescripció mèdica i dels quals no es va poder confirmar la legalitat, i també 48 paquets de tabac de diverses marques. Els agents creuen que la dona que estava a càrrec de l’establiment que els venia de manera irregular.
La dona ha estat detenguda per un presumpte delicte contra la salut pública perquè no va poder acreditar la legalitat de l’origen dels medicaments.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora